2016. júl 02.

Az első.

írta: PeatMNemeth
Az első.

Miről is szóljon az első poszt? Őszinte leszek, lövésem sincs. 

Valami köszöntőre, bevezetés szerűre gondoltam. Jó, de olyat hogy kell? Majd kialakul. 

Szia, köszöntelek a blogomon!

Peat vagyok, Budapesten lakom és dolgozom. A blog címe után nem lesz olyan nagy meglepetés, hogy Account Manager vagyok az EVEREST-nél. Erről később még sokszor lesz szó. 

Ez az első blogom. Igazán nem is tudom, hogy kell blogot vezetni. Tudja egyáltalán valaki? Vannak alapszabályok? Ha vannak is, számomra pont arra lennének jók, hogy megfeledkezzek róluk. Jobb ez így.

Miért indult a blog? Őszinte leszek, nem saját ötlet volt. Egy barátom említette, hogy szerinte hozzám illene egy saját blog. Kisebb gondolkozás után úgy döntöttem, belevágok. 

Nem értek az újságíráshoz. Jó, a blogolás nem konkrét újságírás, de annak egy mindenki számára elérhető formája. Lényeg, hogy mindent a saját stílusomban fogok írni, megfogalmazni. Kötelező jelleg nélkül még egyszer sem írtam hosszabb, összefüggő szövegeket, valahogy elkerült a dolog. Itt viszont muszáj lesz. 

Sok dolog van, ami érdekel, ezek fognak megjelenni a blogon. Lesznek munkához kapcsolódó üzleti témájú bejegyzések, kávézó, étterem ajánlók. Saját fotóimnak egy galéria ad helyet. Ezek mellett bármilyen mindennapi téma előfordulhat itt. 

Bevezetőnek úgy gondolom, ennyi elég lesz. Remélem visszatérő olvasom leszel és hasznosnak fogod találni a blogom!

Legyen szép napod!

Peat

Szólj hozzá