2017. jan 18.

2016 legolvasottabb cikkei

írta: PeatMNemeth
2016 legolvasottabb cikkei

Az oldal tavaly nyáron indult, egész pontosan július 2-án került ki az első cikk, rendkívül találó, Az első címmel. Ide kattintva elérheted. Ahogy ott is írtam, még ötletem sem volt arról, hogy kell blogot írni. Idővel azért sikerült belejönnöm, amit több Index kiemelés is igazolt. 

kepernyofoto_2017-01-17_12_07_26.png

Szóval, a legolvasottabb cikkek. 

Harmadik helyen végzett 3850 letöltéssel az introvertált személyiségtípussal foglalkozó cikk. Itt 20 jellemvonást soroltam fel és megnéztem, ezek közül mennyi igaz rám. A válaszokat a cikkben találod, amit ide kattintva érhetsz el.  

kepernyofoto_2017-01-17_12_15_40.png

Második helyre futott be a 3988 letöltéssel a Sikeres vállalkozók 10 szokása című cikk. Nem nehéz kitalálni, hogy itt miről van szó. 10 olyan szokás valamint tulajdonság, ami sikeres vállalkozókra jellemző. Ide kattintva éred el a cikket.

kepernyofoto_2017-01-17_12_19_37.png

Első helyet a kiemelkedő olvasottságot hozó, 20 jel, hogy hivatalosan is felnőtt vagy című cikk szerezte meg 19388 letöltéssel. A cím itt is magért beszél, a harmadik helyezett cikkhez hasonlóan itt is összehasonlítottam a felsorolt jellemzőket saját magammal és kiderült az igazság. Hogy mi is az, ide kattintva éred el. 

kepernyofoto_2017-01-17_12_20_03.png

A toplistás cikkek Index kiemelést kaptak, természetesen ennek köszönhető a magas olvasottság, viszont ezek mellett más cikkek is kikerültek a főoldalra. 

Az első ajánlómat a Coffice-ról írtam. Facebook oldalukat itt találod. Idézek a cikkből: ,,Majd elindult a blog, amihez valami kellemes helyet kerestem, mint kiderült, tökéletes választásnak bizonyult." Ide kattintva eléred a cikket.

kepernyofoto_2016-07-25_15_49_04.png 

Steve Jobs és az "Ikon vészhelyzet" egy történetet mesél el az iPhone korai éveiből. Jobs megszállott volt a részleteket illetően így annyira nem meglepő, hogy egy alkalmazás ikonján egy darab betű miatt volt azonnal több embert riasztani. Az érdekes sztorit ide kattintva elérheted. 

kepernyofoto_2016-07-22_14_06_43.jpg

Ennyi, ezek voltak a 2016-os év legolvasottabb cikkei. 

Szólj hozzá